Глава 
8

Рим.8  с толкованием
показать остальные стихи главы...

24
Упованием бо спасохомся. Упование же видимое, несть упование: еже бо видит кто, что и уповает?

Рим.8:24  с толкованием

25
Аще ли, егоже не видим, надеемся, терпением ждем.

Рим.8:25  с толкованием

26
Сице же и Дух способствует нам в немощех наших: о чесом бо помолимся, якоже подобает, не вемы, но Сам Дух ходатайствует о нас воздыхании неизглаголанными.

Рим.8:26  с толкованием

27
Испытаяй же сердца весть, что есть мудрование Духа, яко по Богу приповедует о святых.

Рим.8:27  с толкованием

28
Вемы же, яко любящым Бога вся поспешествуют во благое, сущым по предуведению званным:

Рим.8:28  с толкованием

29
ихже бо предуведе, (тех) и предустави сообразных быти образу Сына Своего, яко быти Ему первородну во многих братиях:

Рим.8:29  с толкованием

30
а ихже предустави, тех и призва: а ихже призва, сих и оправда: а ихже оправда, сих и прослави.

Рим.8:30  с толкованием
показать остальные стихи главы...

Толкования на стих Рим.8:27
этой книги Священного Писания


Толкование блаженного Феофилакта Болгарского
 

Толкование блаженного Феофилакта, Архиепископа Болгарского на послание к римлянам Святого Апостола Павла

Рим.8

Глава 
8

Рим.8  с толкованием

Толкование преподобного Ефрема Сирина
 

Прп. Ефрем Сирин. Толкование на послания божественного Павла. Послание к римлянам

Рим.8

Глава 
8

Рим.8  с толкованием

27
Испытующий же сердца ведает, какое намерение (есть у) духа; потому что по воле Божества ходатайствует за святых: те, говорит, кои говорили языками, молились духом, - и Сам Дух знал и то, что на языках они знали и Сам говорил (1Кор.14).

Рим.8:27  с толкованием

Толкование блаженного Феодорита Кирского
 

Блж. Феодорит Кирский. Толкование на послания божественного Павла. Послание к Римлянам

Рим.8

Глава 
8

Рим.8  с толкованием

Испытаяй же сердца весть, что есть мудрование Духа, яко по Богу приповедует о святых.
 

Рим.8:27 с толкованием
Апостол называет здесь Духом не Ипостась Духа, но благодать, данную верующим. Ибо, ею воспламеняемые, усерднее молимся и неизглаголанными воздыханиями входим в собеседование с Спасителем Богом. Написал же сие божественный Апостол вследствие того, что испытал сам на себе, ибо и он просил избавления от искушений, и не однажды, не два раза, но троекратно, и не получил просимого, но услышал: Довлеет ти благодать Моя: сила бо Моя в немощи совершается (2Кор.12:9). А дознав это, возлюбил то самое, от чего желал себе избавления, и говорит: Сладце убо похвалюся паче в немощех моих, да вселится в мя сила Христова.