Глава 
2

2Пет.2  с толкованием

1
Быша же и лживии пророцы в людех, якоже и в вас будут лживии учителие, иже внесут ереси погибели, и искупльшаго их Владыки отметающеся, приводяще себе скору погибель.

2Пет.2:1  с толкованием

2
И мнози последствуют их нечистотам, ихже ради путь истинный похулится.

2Пет.2:2  с толкованием

3
И в преумножении льстивых словес вас уловят: ихже суд искони не коснит, и погибель их не дремлет.

2Пет.2:3  с толкованием

4
Аще бо Бог аггелов согрешивших не пощаде, но пленицами мрака связав, предаде на суд мучимых блюсти:

2Пет.2:4  с толкованием

5
и перваго мира не пощаде, но осмаго Ноа правды проповедника сохрани, потоп миру нечествовавших наведе:

2Пет.2:5  с толкованием

6
и грады Содомския и Гоморрския сжег, разорением осуди, образ хотящым нечествовати положив:

2Пет.2:6  с толкованием

7
и праведнаго Лота, обидима от беззаконных в нечистоте сожития, избави.

2Пет.2:7  с толкованием
показать остальные стихи главы...

Толкования на стих 2Пет.2:4
этой книги Священного Писания


Толкование блаженного Феофилакта Болгарского
 

Толкование блаженного Феофилакта, Архиепископа Болгарского Феофилакта на второе послание Святого Апостола Петра

2Пет.2

Глава 
2

2Пет.2  с толкованием

Аще бо Бог аггелов согрешивших не пощаде, но пленицами мрака связав предаде на суд мучимых блюсти: и перваго мира не пощаде, но осмаго Ноа правды проповедника сохрани, потоп миру нечествовавших наведе: и грады содомския и гоморрския сжег, разорением осуди, образ хотящым нечествовати положив: и праведнаго Лота обидима от беззаконных в нечистоте сожития избави: видением бо и слухом праведный живый в них, день от дне душу праведну беззаконными делы мучаше. Весть Господь благочестивыя от напасти избавляти, неправедники же на день судный мучимы блюсти.
 

2Пет.2:4 с толкованием
О Лоте же говорится и это: знает Господь, как избавлять благочестивых от искушения, и проч. Выше апостол ничего не говорил о праведниках; он говорил только о нечестивцах и о наказании их, а о праведниках упомянул в примерах. Это для того, во-первых, чтобы вместе воспомянуть историю и погибели нечестивых и спасения праведных; во-вторых для того, чтобы чрез сопоставление их выставить ужасную злобу грешников и светлые совершенства добродетельных; наконец для того, чтобы убедить своих слушателей возненавидеть нечестие одних по причине наказаний за оное и возлюбить добродетель других по причине ее спасительности.